Вече споменах, че в края на 2009 г. и цялата 2010 от опит установих настъпването на промени в начина на индексиране на бизнес уеб сайтовете. Очевидно Гугъл е въвеждал подобрения в алгоритмите си, за да понижи рейтинга на спам сайтовете и за да отразява по-реално степента на полезност, оригиналност и обществена значимост на уеб сайтовете и блоговете, които имат качествено съдържание и използват "уайтхет" способи за СЕО оптимизация.
При развиването на какъвто и да е бизнес и особено на бизнес в интернет, основните стремежи са той да бъде направен жизнеспособен в дългосрочен план, а не да се търсят бързи и високи приходи, които по правило са временни и несигурни.
Следователно за сериозен и стабилен интернет бизнес е необходимо извършването на СЕО оптимизация на сайтовете, съобразена с изискванията на големите търсещи машини.
За да придобиете представа за настъпващите промени в индексирането и за тенденциите, които могат да се очакват вбъдеще, ще изложа данни за процентите на значимост на различните СЕО фактори (СЕО сегменти), които са били прилагани през 2009 г. и за тези, които се в сила през настоящата 2011 година. Процентите са закръглени.
http://internetbiznes.org/blog
Швейцарска теза за произхода власите
Q - Планът за спасяването на света